انواع آسانسور و ساخت قطعات فلزی آسانسور

انواع آسانسور و ساخت قطعات فلزی آسانسور

از آن جایی که نسبت آپارتمان ها به خانه های ویلایی هر روز در حال افزایش است، طبیعی به نظر می رسد که آسانسور ها نیز هر روز صاحب اهمیت بیشتری شوند. آسانسور حالا دیگر به یکی از اجزای الزامی آپارتمان ها تبدیل شده و جدا از ساده تر کردن رفت و آمد بین طبقات، به آپارتمان ظاهر شکیل‌تری می‌بخشد و می‌تواند روی بالا رفتن قیمت یک واحد مسکونی، بسیار موثر باشد.

انواع آسانسور

ساخت باکس کابین آسانسور

خدمات خم کاری و برشکاری و پانچ

تجهیزات فلزی درب آسانسور

 

 

نسبت آسانسور شاید در مجموع ارزان به نظر نرسد اما تغییری که پس از این نصب در یک آپارتمان اتفاق می افتد، فوق العاده مثبت خواهد بود.

پویان فلز با ساخت و نصب آسانسور، تولید قطعات فلزی و انجام خدمات مربوط به انواع آسانسور با بهترین استانداردهای جهانی، پاسخگوی نیاز های شما در این زمینه خواهد بود. نصب آسانسور در گذر زمان، محدودیت های ساخت آپارتمان هایی با طبقات زیاد را از بین برده و به نوعی شکل ظاهری شهر ها را تغییر داده است.

 

 

 

انواع آسانسور

یکی از شناخته شده ترین انواع آسانسور، آسانسور های کششی هستند که معمولا به دو نوع آسانسور کششی گیربکس دار و آسانسور کششی بدون گیربکس تقسیم می شود. در این نوع از آسانسور ها از موتور برای بالا و پایین بردن کابین استفاده می شود و کادر وزنه، جلوی وارد شدن فشار به موتور را می گیرد.

 

انواع آسانسور

 

نوع دیگری از آسانسور ها که به خاطر قیمت به صرفه تر، طرفداران بسیار زیادی دارند آسانسور های هیدرولیک هستند. در این نوع از بالابرها، پیستون در قسمت پایینی قرار گرفته تا موجب حرکت آسانسور در جهت مخالف شود. این نوع آسانسور، انواع مختلفی مثل آسانسور هیدرولیک بدون چاله و آسانسور هیدرولیک دارای چاله دارد. به طور معمول بهتر است در آپارتمان هایی که طبقات بسیار زیادی ندارند، از این نوع بالابر استفاده شود.به طور کلی در انتخاب نوع آسانسور، باید به مسائل مختلفی توجه شود. مسائلی نظیر ارتفاع آپارتمان، شکل ظاهری و همچنین کاربرد بالا بر، همگی برای انتخاب ایده آل آن بسیار مهم به نظر می رسند.

 

 

باکس های فلزی مخابراتی و الکتریکی انواع مختلفی دارند. کاربرد برخی این باکس ها در منازل و ساختمان ها این است که از سیستم برق کشی بنا محافظت کنند. برخی دیگر از این باکس ها نیز برای آویزان کردن وسایل و تجهیزات مربوط به نور استفاده می شوند.

انواع باکس های فلزی مخابراتی و الکتریکی

 

 

ساخت باکس کابین آسانسور

بدون تردید کابین آسانسور، مهم ترین بخش از آن به شمار می رود. جنس به کار رفته برای تولید آن، نوع طراحی و همچنین ظرفیت متناسب با کارایی مورد نیاز، همگی از ویژگی های مهم باکس کابین هستند.

انواع آسانسور

 

در پویان فلز با استفاده از متخصصان در زمینه نصب آسانسور و همچنین ساختن باکس کابین، بهترین انتخاب در این زمینه برای شما صورت می گیرد. به کمک متخصصان پویان فلز، شما می توانید انتخابی انجام بدهید که بیشترین تناسب و هماهنگی را با آپارتمان شما داشته باشد.

 

 

خدمات خم کاری و برشکاری و پانچ

از آن جایی که کارایی آسانسور ها بسیار دقیق و حساس است، ساخت آن ها نیز شرایط خاص خودش را دارد و ایجاد هر تغییری در آسانسور ها، مستلزم در اختیار داشتن امکانات و تبحر کافی است.
در پویان فلز خدمات نوینی نظر پانچ، برش کاری و همچنین خم کاری به شما ارائه می شود تا با ایجاد اتصال مناسب، به فرم مد نظر خود از یک آسانسور دست پیدا کنید.

در حقیقت خرید و نصب آسانسور، تنها کاری نیست که شما باید برای جابجایی ساده تر بین طبقات آپارتمان انجام بدهید. شما باید با توجه به همه جزئیات، این کار را به دقت و با رعایت نکات اصولی پشت سر بگذارید. پویان فلز با ارائه تمامی خدمات مربوط به آسانسور، تلاش می کند تا عمر مفید بالابر شما را به شکل قابل توجهی افزایش بدهد.

 

 

تجهیزات فلزی درب آسانسور

یک آسانسور از قطعات بسیار متفاوت و مختلفی تشکیل شده است. شاید در گذشته ساختار بالابر بسیار ساده و معمولی بود اما امروز هر کدام از آنها، شکل ظاهری خاص خودشان را دارند. به طور معمول یکی از تفاوت ها میان بالا بر های مختلف، به شکل و عملکرد درب آن ها مربوط می شود.
پویان فلز با ارائه خدمات مربوط به تجهیزات فلزی درب آسانسور، شرایطی را فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی شکل ظاهری درب مد نظر خود و نحوه کارکرد مطلوب آن را انتخاب کنید و به کمک این انتخاب، سطح آپارتمان خود را ارتقا بدهید.

خدمات برشکاری یا خدمات برش لیزری, برش لیزر, باکس, پویان فرم فلز, هواپویان, خدمات برش لیزر قطعات فلزی, خدمات خم کاری, انواع آسانسور, ساخت باکس کابین آسانسور, تجهیزات فلزی درب آسانسور

اطلاعات تماس

همراه پویان فرم فلز