انواع باکس های فلزی مخابراتی و الکتریکی

انواع باکس های فلزی مخابراتی و الکتریکی

باکس های فلزی مخابراتی و الکتریکی انواع مختلفی دارند. کاربرد برخی این باکس ها در منازل و ساختمان ها این است که از سیستم برق کشی بنا محافظت کنند. برخی دیگر از این باکس ها نیز برای آویزان کردن وسایل و تجهیزات مربوط به نور استفاده می شوند. دسته ای دیگر از باکس ها برای فضای بیرون از خانه طراحی شده اند و ضد آب هستند.

دسته بندی بعدی مربوط به باکس های ولتاژ پایین می شود. اگر می خواهید باکس را در سیمان و یا آجر نصب کنید، برای آن هم یک باکس مخصوص طراحی شده است. اگر بدانید که به چه نوع باکسی نیاز دارید، در کجا می خواهید باکس مورد نظر را نصب کنید، نحوه ی نصب باکس چگونه است و چگونه باید آن را بپوشانید، آن وقت می توانید با موفقیت باکس ایده آل خود را نصب کنید.

پویان فلز ارائه دهنده ی انواع خدمات برش لیزری، خدمات خم کاری، خدمات پانچ، خدمات برش کاری و همچنین ارائه دهنده ی محافظ کابل و سیستم های شبکه و تجهیزات مخابراتی، می تواند نیاز شما را برای تامین انواع باکس فلزی مخابراتی و انواع باکس های فلزی برآورده کند.

 

باکس های فلزی مخابراتی و الکتریکی

 

انواع باکس های فلزی

باکس های فلزی بنابر کاربردی که دارند، در شکل ها و اندازه های بسیار متنوعی ساخته می شوند. این باکس ها برای پریزها، سوئیچ ها، وسایل متصل به سقف، جعبه تقسیم، خشک نگه داشتن سیم ها و کاربرد های مخابراتی ساخته می شوند.
بسته به این که باکس چه شکل و اندازه ای دارد، یک باکس فلزی الکتریکی می تواند مقداری از سیم را در خود جای دهد. باکس های فلزی به شکل دایره ای، مربعی، مستطیلی، کم عمق، ضد آب و اکستنشن ساخته می شوند.
باکس های فلزی الکتریکی و مخابراتی، بسته به این که چه مقدار سیم قرار است درون آن ها جای بگیرد، در عمق های مختلف ساخته می شوند.

 

 

اگر به دنبال تعویض درهای فعلی خانه تان هستید و یا خانه جدیدی می خواهید بخرید و به درهایش اهمیت زیادی می دهید، مواردی وجود دارند که باید در مورد آن ها اطلاع حاصل کنید.

مقایسه درب های فرفورژه با درب های فلزی برش لیزری CNC

 

تفاوت باکس های فلزی مخابراتی و الکتریکی با باکس های پلاستیکی

باکس های الکتریکی و مخابراتی علاوه بر فلز، از پلاستیک نیز ساخته می شوند. باکس های پلاستیکی رسانا نیستند و به همین دلیل، نیازی به استفاده از سیم اتصال به زمین ندارند. این باکس ها نسبتا ارزان تر هستند و به دو صورت به دیوار نصب می شوند.
شکل اول این است که با استفاده از میخ آن ها را به دیوار متصل می کنند. شکل دیگر باکس های پلاستیکی این است که این باکس ها باله هایی دارند که درون دیوار جای داده می شوند و باعث می شوند باکس کاملا محکم به دیوار بچسبد و متصل شود.
اما تفاوت این باکس ها با باکس هایی که از فلز و یا چوب ساخته می شوند این است که ماندگاری آن ها پایین تر است و آسیب پذیر تر نیز هستند. علاوه بر آن، برخی باکس های فلزی ظرفیت بسیار بالایی دارند و می تواند سیم ها و قطعات متعددی را در آن ها جا داد که این ظرفیت در باکس های پلاستیکی وجود ندارد.

 

انواع باکس های فلزی مخابراتی و الکتریکی

 

باکس های فلزی کاربرد های متنوع تری دارند و می توانید از آن ها در کارگاه ها و زیر زمین ها استفاده کنید. چرا که در این نواحی ترافیک سیم ها زیاد تر است و همچنین سیم ها در معرض آسیب هایی مانند ساییدگی و پارگی قرار دارند که می توانید با استفاده از یک باکس مقاوم از آن ها محافظت کنید.بر خلاف باکس های فلزی که به راحتی می شکنند یا ترک می خورند، باکس های فلزی با استفاده از بهترین خدمات خم کاری و بهترین خدمات پانچ، ساخته شده اند تا سال های سال دوام داشته باشند.

به طور کلی می شود گفت باکس های پلاستیکی نصب راحت تری دارند اما دوام باکس های فلزی بسیار بیشتر است و به همین دلیل طرفداران بیشتری دارد.

باکس های فلزی ضد آب

گاهی اوقات لازم است تا باکس فلزی خود را در محیط بیرون نصب کنید. یعنی جایی که باکس در معرض خیس شدن و عوامل محیطی قرار دارد. برای محافظت از کابل سیستم های شبکه و تجهیزات مخابراتی و کابل های برقی در چنین محیطی، نیاز به یک باکس فلزی ضد آب خواهید داشت.
این باکس ها اگر به شکل درست ساخته و نصب شده باشند،‌ از نفوذ آب به درون خود و خیس کردن سیم ها و ارتباطات جلوگیری می کنند. پویان فلز با بهره گیری از بهترین خدمات برش لیزری می تواند باکس فلزی ضد آب شما را برای مصارف الکتریکی و مخابراتی تامین نماید.

کمپرسور اسکرو, خدمات پانچ سی ان سی, جوشکاری, ساخت انواع جعبه های فلزی, پویان فلز, پویان فرم فلز خوارزمی, باکس های فلزی, باکس های فلزی مخابراتی و الکتریکی, تجهیزات مخابراتی, باکس های پلاستیکی

اطلاعات تماس

همراه پویان فرم فلز