انواع بدنه ی فلزی لوازم خانگی

انواع بدنه ی فلزی لوازم خانگی

امروزه شاهد فلز به کار برده شد در ساخت لوازم خانگی آن هم در انواع و اقسام آن هستیم، از روی و مس تا فولاد ضد زنگ و دیگر موارد که همه و همه ی آن ها می توانند شکل و شمایل و همچنین ویژگی های مقاومتی مختلفی را برای بدنه ی لوازم خانگی به وجود بیاورند و سبب جلب رضایت و یا عدم رضایت بسیاری از مصرف کننده ها شوند در نتیجه انواع بدنه لوازم خانگی وجود دارد که از نوع فلز و دیگر موارد می باشند.

از چه فلزاتی در ساخت بدنه ی لوازم خانگی استفاده می شود؟

بدنه ی لوازم خانگی که از مس ساخته شده اند

بدنه ی لوازم خانگی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند

بدنه ی لوازم خانگی که از روی ساخته شده اند

بدنه ی لوازم خانگی که از آلومینیوم ساخته شده اند

بدنه ی لوازم خانگی که از برنز ساخته شده اند

نگاهی کامل به خدمات برشکاری در بدنه ی لوازم خانگی

نگاهی کامل به خدمات خمکاری در بدنه ی لوازم خانگی

 

 

 

از چه فلزاتی در ساخت بدنه ی لوازم خانگی استفاده می شود؟

همان طور که ذکر گردید فلز به کار برده شد در ساخت لوازم خانگی یک الی دو نوع نیست از فلزات بسیار زیادی در ساخت بدنه ی لوازم خانگی استفاده می شوند. برای مثال استفاده از فلز روی، مس، آلومینیوم و همچنین فولاد ضد زنگ از جمله فلزاتی هستند که در ساخت انواع بدنه لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام در محصولات به خصوصی به کار گرفته شده و بدنه ی لوازم خانگی را به وجود می آورند.

 

 

بدنه ی لوازم خانگی که از مس ساخته شده اند

استفاده از این فلز در بدنه ی لوازم خانگی در قدیم بسیار کاربرد داشته است اما امروزه شاهد کاهش استفاده از این فلز در ساخت لوازم خانگی می باشیم. فلز فوق به عنوان مشتق آهن شناخته شده می باشد که لوازم خانگی ساخته شده توسط آن بسیار سنگین، با دوام و همچنین دارای زیبایی بسیار خیره کننده است. نکته ای که در مورد انواع بدنه لوازم خانگی و به خصوص مس وجود دارد این است که استفاده از آن ها با توجه به تشخیص کارشناسان بسیار برای سلامتی مفید می باشد.

 

 

دستگاه های برش لیزر امروزه در هر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و دیگر به سختی می شود حتی تصور کرد در ساخت محصولی از خدمات برش لیزر استفاده نشده باشد. بدین منظور مقاله زیر را مطالعه کنید تا از نقش برش لیزر در لوازم خانگی مطلع شوید.

نقش برش لیزر و خدمات برش لیزر در صنعت لوازم خانگی

 

 

 

بدنه ی لوازم خانگی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند

یکی از انواع بدنه لوازم خانگی، فولاد ضد زنگ می باشد. از جمله بهترین ویژگی های این محصول توانایی مقاومت بسیار بالای این محصول در برابر خورده شدن می باشد و همچنین میزان استفاده از این فلز در صنعت های مختلف از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. فلز به کار برده شد در ساخت لوازم خانگی در صورتی که فولاد ضد زنگ باشد می توانید از زیبایی و همچنین مقاومت آن اطمینان حاصل نمایید.

 

انواع بدنه فلزی لوازم خانگی



نکته ای که وجود دارد این است که فلز فوق در سری های مختلفی وجود دارند که نسبت به یکدیگر دارای مقاومت های مختلف و همچنین ویژگی های منحصر به فردی هستند که از هر کدام در ساخت بدنه ی لوازم خانگی استفاده می شود.

 

 

بدنه ی لوازم خانگی که از روی ساخته شده اند

یکی دیگر از مواردی است که در ساخت انواع بدنه لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. فلز روی در رتبه بندی فلزات پر مصرف جهان در رتبه ی چهارم قرار دارد. این فلز می تواند فولاد را گالوانیزه نماید و همچنین در صورت ترکیب با فلزات مختلف همانند مس می توانند در صنایع مختلف مانند لوازم خانگی و خودرو سازی مورد استفاده قرار گیرد.
فلز به کار برده شده در ساخت لوازم خانگی در صورتی که روی باشد توانایی انعطاف پذیری بسیار مناسبی را دارا می باشد و از نظر زیبایی نیز بی نظیر خواهد بود. دیگر مواردی که روی در آن ها می تواند شرکت کند لحیم کاری آلومینیوم و همچنین از می توان در آلیاژ های مختلف استفاده نمود.

 

 

بدنه ی لوازم خانگی که از آلومینیوم ساخته شده اند

آلومینیوم از جمله دیگر انواع بدنه لوازم خانگی است که رتبه ی دوم را از نظر پر کاربرد بودن به خود اختصاص داده است و از نظر رشد مصرف در 30 سال گذشته رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است که در نوع خود بسیار آمار جالب توجهی می باشد. فلز به کار برده شده در ساخت لوازم خانگی از جمله ماشین شست و شوی ظروف و همچنین ماشین شست و شوی لباس ها آلومینیوم می باشد.
آلومینیوم یکی از فلزاتی است که در ساخت بدنه ی لوازم خانگی های ماشینی بسیار کاربرد دارد و می توان شاهد استفاده ی آن ها در این دستگاه ها باشیم. کشورمان ایران نیز تولیدات شمش آلومینیومی در خاورمیانه می باشد و از این نظر حرف های زیادی را برای گفتن دارا می باشیم.

 

انواع بدنه فلزی لوازم خانگی

 

نکته ای که در ارتباط با آینده ی این مدل از لوازم خانگی می بایست ذکر کنیم این است که فلز به کار برده شد در ساخت لوازم خانگی ماشینی به گونه ای شده است که کاربران خواهان استفاده از وسیله های سبک وزن شده اند و آلومینیوم این خواسته را به راحتی پوشش می دهد، همچنین نکته ی دیگری که قابل ذکر هستیم این است که از فلز فوق در ساخت تلویزیون نیز استفاده می شود به گونه ای که با گذشت زمان شاهد استفاده بیش تری در نقاط مختلف تلویزیون و به صورت آشکارا خواهیم بود.

 

 

خم کاری در صنعت ورق کاری و اصول اولیه آن

 

 

بدنه ی لوازم خانگی که از برنز ساخته شده اند

از جمله دیگر فلز به کار برده شد در ساخت لوازم خانگی برنز می باشد که ویژگی ها و نکات مخصوص به خود را دارا می باشد. این فلز از مس و قلع به وجود می آید و از این دو آلیاژ با درصد های به خصوصی ساخته شده است. به روز ترین استفاده از برنز را کشور انگلستان به خود اختصاص داده است و از این فلز در ساخت بدنه ی لوازم خانگی هایی مانند کاسه و همچنین بشقاب و فنجان استفاده می شد و همچنین در گذشته از این فلز در ساخت بدنه ی لوازم خانگی برای ثروتمندان استفاده می شد اما به تدریج نقره جای آن را گرفت.

 

 

نگاهی کامل به خدمات برشکاری در بدنه ی لوازم خانگی

خدمات برشکاری در کشور و برای فلزات در روش های مختلفی صورت می گیرد که هر کدام شیوه خاص خود را دارا می باشد. برای مثال یکی از روش هایی برشکاری ورق های فلزی با استفاده از دستگاه های به خصوصی می باشند که به رایانه متصل می باشد و دستورات لازم را دریافت و سپس عملیات برش کاری را انجام می دهد.

 

انواع بدنه فلزی لوازم خانگی

 

همچنین روش دیگری که بسیار رایج می باشد و در برشکاری از آن استفاده های بسیار بهینه ای از آن می شود روش برش لیزری می باشد که به کمک گازهای مخصوصی صورت می گیرد. افراد زمانی که از این روش استفاده می کنند نیازی به نگرانی اکسید شدن لبه های برش یافته ندارند چرا که به صورت کامل از بروز چنین اتفاقی جلوگیری می گردد.

 

 

نگاهی کامل به خدمات خمکاری در بدنه ی لوازم خانگی

فلز به کار برده شد در ساخت لوازم خانگی نیاز به تغییر شکل و شمایل دارد، این تغییر شکل توسط خم کاری صورت می گیرد چرا که نمی توان ورق صاف و بدون شکل و به اصطلاح تخت را در ساخت لوازم خانگی به کاربرد به همین فلز به کار برده شد در ساخت لوازم خانگی می بایست شکل بسیار زیبا و همچنین کاربر پسندی را به خود بگیرد.
مراکز بسیار تخصصی و خبره ای در این زمینه فعالیت دارند و انواع بدنه لوازم خانگی را که فلزی می باشند می توانند با ایجاد شکل های بسیار زیبا آن ها را بسیار شیک و جذاب نمایند. برای مثال از جمله پر کاربرد ترین خم کاری ها ایجاد انحنا در ورق های فلزی می باشد و یا تبدیل کردن این ورق های فلزی به ناودانی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص بدنه لوازم خانگی، خم کاری، برش لیزری و دیگر خدمات برش لیزری، با متخصصان ما در پویان فرم فلز خوارزمی در ارتباط باشید.

برش لیزر, برش لیزری, خم کاری, خمکاری, دستگاه برش لیزر, پویان فرم فلز خوارزمی, شرکت پویان فلز , برش لیزر در صنعت لوازم خانگی, بدنه لوازم خانگی, بدنه فلزی لوازم خانگی

اطلاعات تماس

همراه پویان فرم فلز